Sunday, April 7, 2013

Sugulased

Äratati mind lõunasöögi ajaks. Isa rääkis, et homme lähme Seouli, sest vanavanemad tulevad maalt Seouli. Homsest sai täna. Ilmselt läksid isal sõnad sassi, aga umbes kahe paiku hakkasime liikuma Seouli. Me läksime minu ema vanemale õele külla, kuhu tulid siis kõik sugulased.. meid oli kokku vist 12-13, kõik istusid põrandal. Kui mina sisse astusin, siis vaadati mind kui imeasja nagu keegi ei teaks, et neil on vahetusõpilane, kõik läksid ähmi täis, toodi kaart välja, et kus Eesti asub ja kui saadi teada, et mulle Bigbang meeldib, toodi kõik Bigbangi asjad välja ja siis ema ütles, et ma käin Taekwondos, siis toodi poja vööd välja jne, naljakas. Ja tervitussöögiks oli magusas vees läbivettinud riis, kui ma aus olen, siis see oli väga rõve, õnneks oli maasikaid ja õunu ka. Siis küsiti mult, kas ma jalutama tahan minna või rohkem oli see nagu ''Walking..follow me'' ma läksin ema vennaga, mingi mehega ja tema pojaga, kes oli umbes 10, jalutama. Nad viisid mind kuskile parki, kus ma nägin Han River'it. Siis tehti seal õhtusöök. Ma ei mäleta, kas see oli Vientami või Filipiinide toit, igastahes me panime kõikvõimalikke asju riisipaberile ja keerasime rulli. Kui me ära läksime, anti mulle küpsiseid ja see poiss andis kiirnuudleid. Nende korter oli suhteliselt väike ja pime.
Aga praegu mul on autosõidust südapaha, nii et ma ei oska midagi kirjutada enamat. 





















 Poiss, mees, mu ema vend ja minu vari



Triine

3 comments:

  1. Toiduga on sind küll korduvalt proovile pandud, riisi pakutakse ei tea mitmekümnes variandis magusalt ja soolaselt nii kodus, külas kui ka restoranis. Ja kingituseks ka veel kiirnuudlid.

    Samas oled parim Eesti saadik Aasias. Igal pool tekitad oma ilmumisega suure huvi ja kõik püüavad midagi teha, et sulle head meelt valmistada, viiakse jalutama, näidatakse asju, mis võiksid sulle meeldida ja kaardilt pead ikka ja jälle näitama, mis maa see on, kust sa pärit oled.

    Pea vastu ka siis, kui see vahel tüütavaks muutub! Nemad ju ikka ainult hea pärast ja nemad elavad oma elu oma moodi!

    Mulle meeldisid Seoulist need pildid, kus olid kõrged valged korrusmajad veekogu ääres.

    ReplyDelete
  2. Unustasin küsida, kas sa oled kuulnud, et mõned vahetusõpilased on Koreast koju tagasi sõitnud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. See üks tüdruk Luksemburgist, teisi ma ei tea, et oleks läinud.

      Delete