Saturday, April 6, 2013

Kutsud

Kolmapäeval käisin koerte varjupaigas vabatahtlikuna. Võtsime seintelt tapeeti maha ja mängisime koertega. Koerte olukord oli päris halb, nad oleks nagu just võetud sinna, kõhnad ja katkised alles. Nad elavad teisel korrusel, kaks koera ühes toas, aga ketis. Päris kahju oli  neist, võibolla on olukord praegu ainult selline, sest seal käis suur remont. Kokku mina nägin viit koera ja kuulsin ühte koera kraapimas ja nägin korra ühte tuppa, kus nad olid puurides. Alla ehitati koerterestorani.
Muud huvitavat polegi juhtunud. Käin ikka koolis igapäevaselt. Mulle rääkis üks minust aasta vanem poiss, et nad hakkasid grammatikat õppima ja et ta ei saa midagi aru ja ta imestab, kuidas välismaalased õppivad nende keelt, sest kui ta õpetajalt küsib, et miks miski nii on, siis õpetaja vastab ''Me oleme koreakad, see on meil DNAs''
Ilm oli eile-üleeile tõsiselt soe! Aga täna oli vihmane ja natuke jahedam, nii et ma ei läinud oma ringkäigule.
Eile käisin sakslasega väljas, kõndisime ringi ja imetlesime ilusaid riideid ja siis me ronisime kuskile ja läksime ja läksime ja lõpuks me olime kuskil katusel, pime oli juba, nii et see oli täiega lahe, aga siin on igal pool kõrged seinad, nii et me suurt midagi ei näinud, aga me ronisime kuskile otsa, siis nägime natuke rohkem.
Vaikselt hakkavad puud juba õitsema, mõnes päikselisemas kohas on õied täitsa suured juba, aga muidu on alles pisikesed lehed ikka.

Triine

4 comments:

  1. Korea kutsudel on lootus parematele elutingimustele. Huvitav, milline saab olema nende restoran?

    Tore, et kirjutasid! Vaatan iga päev, kas blogis on uus pealkiri või pole. Saan aru küll, et iga päev pole tahtmist ja pole ka uudiseid, mida jagada, aga huvi on suur.

    Koreakatel on siis endalgi oma keelega tegemist! Olen kuulnud neid telekas rääkimas, mitte kõige vähematki ei saa aru. Kuidas sul tunne on? Kas saad natukenegi rohkem aru kui poolteist kuud tagasi?

    Mina käin Kiek in de Kökis tööl asendajana. Torn on linnamuuseumi osa ja tutvustab linna ajalugu. Mulle seal meeldib, midagi rasket ei ole ja tehtud giiditöö tuleb kasuks.

    Varsti tähistame sinu Koreas veedetud 2-kuulist tähtpäeva!

    Hoia kutsusid ja naudi trenni! Tallinnas pidavat ka saama sellega tegelda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ma tunnen sõnu ära, saan juba mõndadest asjadest aru, aga keeruline on ikka, isegi need, kes õppisid enne siiatulekut vähemalt aasta, on hädas ikka.

      Delete
  2. Kas koerterestoran on mõeldud selleks, et lemmikloomaga sinna minna? Loodetavasti ei satu varjupaiga loomad ise taldrikusse. Huu! Olen lugenud, et Lõuna-Koreas usutakse, et tervislik toitumine aitab palava ilmaga paremini toime tulla, eriti kasulikud on kanasupp ja koeraliha. Koeraliha andvat energiat ja elujõudu. Kõige enam keedetakse koeralihast suppi.

    Ütlesid, et imetelesite ilusaid riideid. Kas päevasel ajal koolivormi surutud noored pööravad vabal ajal riietusele seda suuremat tähelepanu? Kas mood on oluline teema?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Restoran on ikka selleks, et lemmikloomaga sinna minna.. Ma seda kanasuppi olen söönud, aga ega ma muidugi täiesti kindel ei saa olla, mida ma ei ole söönud.
      Mehed pööravad suuremat tähelepanu oma riietusele. Tüdrukutele on meik tähtsam. Naljakas on see, et enamasti on mingisugused firmariided ja hästi kallid, ilusad, aga jalanõudeks on tavalised jooksutossud.

      Delete