Sunday, March 31, 2013

Õhtusöök

Täna terve päev vingusin emmele, et igav on jnejne. Sain oma tahtmise, läksime õhtust sööma välja.
 Grillisime ise liha.
 Vasakul kausis on mitte terav Kimchi ja taga on terav Kimchi.
 Mässisid liha, selle punase terava ''kastme'' ja sibulad kapsalehe sisse ja sõid ära.


 Magus kartul

 Maitseb nagu väga pehmeks keedetud kartul, mis on magus.

 Riisinuudlid.
 Pärast sai jäätist võtta, aga see lusikas ei käitunud nii nagu oleks pidanud, nii et me saime ühe jäätise.

 Pimedas pilt minu linnast.
 Siis läksime kohvikusse.
 See oli ülemine korrus.


 See oli meie ehk teine korrus.
 Isa istub.



 Trepp



 Ema jalad
 Esimene korrus
 Lett



 Joogid, need ei ole kokteilid vaid tee.


Siis kõndisime koju ja ma pole varem siin pimedas kõndinud ja ma tundsin nagu ma oleks Saaremaal, ma ei oska öelda, mis mulle sellise tunde tekitas.
Ja siis on palju lõhnu nii häid kui halbu ja mulle üldse ei meeldi need lõhnad, aga meie wc-paber lõhnab ja see tuletas mulle meelde, kuidas me Kristiga väiksena lasteaia laagris käisime Laulasmaal ja siis ma hakkasin nutma koduigatsusest ja siis tema hakkas nutma, sest mina nutsin. Ilusad mälestused.

Triine

2 comments:

  1. Aga meil lõhnab siin juba üsna kevadiselt. Käisime just Kairosega jalutamas sellel uuel jalgrattateel, mis läheb Hiiult Haaberstisse. Veterankoera jaoks oli see üsna pingutav. Nohiseb nüüd praegu minu jalgade juures magada. Ma peaksin hakkama tõlkima, aga hästi ei viitsi. Riiklik püha ikkagi. Sestap otsin asendustegevusi ehk hakkan teed keetma. Sinu pildid õhtusöögilauast tundusid mulle väga tuttavad. Võib vist öelda, et Korea tavanditoidud. Ega see õhtusöögi ettevalmistamine seal eriti lihtne ei ole.

    ReplyDelete
  2. Õhtusöök ei üllatagi enam. Palju kausse erinevate söökidega. Selliseid fooliumis kartuleid tehti Inglismaal mikroahjus. Kiiresti said valmis ja olid päris head. Tuli meelde, et võiks kodus ka jälle proovida. Keegi pistab midagi sõrmega kastme sisse. Siis nii võib ka, ... pulkadele väheke puhkust. Ikka väga, väga imelik, et inimesed söövad pulkadega, mässivad mingeid kastmeid kapsalehe sisse jne...

    Kohvik on hoopis omamoodi. Paistab palju pudi-padi. Seal istusite põrandal või? Kas sellist kribu-krabu saab sealt osta või on see interjööri kujundamiseks? Kui sa väike olid, siis sulle meeldis kribu-krabu. Mäletan, kui käisime Hiiu jaama juures Koduextra poes siis sa tahtsidki sinna jääda, muudkui vaatasid väikseid ja värvilisi esemeid.

    Sa oled juba nii palju näinud meile väga imelikuna tunduvaid asju! On põhjust kadestada.

    Mul oli ka täna tore päev. Issi käis minuga juttu ajamas. Eks me rääkisime ikka sinust ka, oleme ju kõik huvitatud, milline on Korea ja kuidas sul seal läheb. Koduigatsus kindlasti vahetevahel vaevab, see lihtsalt on nii. Kas sulle tundub, et sa oled natukenegi paremini hakanud Korea keelest aru saama? See on parema enesetunde ja huvitavama elu võti.

    Kas suhted emme-issiga on endised? Kas sa jalutades kino pole leidnud? Ja kas ikka kusagilt linna kaarti ei saaks?
    Head uut koolinädalat!

    ReplyDelete