Monday, March 11, 2013

Astusin rutiinist välja

Ma emmele vingusin, et mul siina ka juba rutiin, kodu ja kool ainult.
Eile õhtul ei-kusagilt tekkis mul kurguvalu ja nohu, ma mõtlesin, lootsin, et äkki läheb üle, aga öösel magada ei saanud ja hommikul oli veel hullem. Ma siis ütlesin emale peale hommikusööki seda, ta midagi otsis ja rääkis endaga, siis äratas isa üles, siis hakati koos otsima, toodi kõik ravimid välja, leiti mingid sinised tabletid. Isa ütles, et ma paneks koolivormi selga ja siis võtaks tableti, läksin oma tuppa ja siis tuli ema ja ütles, et ma paneks magamisriided selga ja läheks magama, et kell 9 avatakse hospital ja me lähme sinna. Siis läksin magama, siis ema tuli kuuma ''veega'' ehk selle kahtlase riisiteega(?) ja ma pidin seda jooma, siis natukese aja pärast tõi ta mulle veel teki juurde ja mässis mind sisse. Läksime siis ''hospitali'' mis ei olnud haigla, väike koht lihtsalt, kus käiaksegi kontrollis. Diagnoositi külmetus ja sain retsepti.
3 päeva, 3x päevas.
Tegin siis ka koolist pilte nagu paluti.
 Minu klass minu koha pealt.

 Minu klass ukse juurest tehtuna.
 Koridor.
 Raamatukogu sõbrad.



 Lusikad ja pulgad.
 Kandikud.


 Tõstetakse toitu.
 Söökla.

 Toit

 Motiveerivad laused treppidel.
 Minu klass.
 Koridor.
Kraanikausid, kus kõik peale söömist hambaid pesevad.

Triine

6 comments:

  1. Ravimine seal ülim lebo ju :D Väikestes kotikestes olemas... Näeb välja pigem nagu narko kui paar ravimit ju?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, võibolla ongi, kes teab. Räägivad mulle, et drugs ja drugs.

      Delete
  2. Mulle meeldis väga su tänase postituse pealkiri!
    Sul on olnud väga suur elu muutus, mis väsitab nii vaimselt kui füüsiliselt. Oled lühikese ajaga väga palju tundmatuid asju kogenud. Sattusid täiesti uude ümbrusesse uute inimeste keskele. Pole ime, et haigus tuli. Ja nagu sa ütled on ilm kord kuum ja siis jälle jahe, kerge külmetada ja kliima on ka erinev. Ütlesid, et kool on ka külm. Kui see on lihtsalt külmetus ja läheb kergelt üle, siis on sellest kasugi. Saad end välja puhata, iseendaga olla, mõelda ja magada. Retsept on nagu tunniplaangi.

    Koolipildid on huvitavad, eriti pildid sööklast. Kool on nagu kool ikka, avarad koridorid, pingid koridoris, hiigelsuur söögisaal. Heledad värvid ja sinised lambid laes??? Kui pikk on söögivahetund? Söögijagajad on kurja ilmega. Lahe, et söögiriistade topsis on nii palju hoopis pulki! Ja kandik on hoopis omamoodi - nende toitude jaoks mõeldud. See on nagu taldrik. Ilmselt saad valida, mida endale tõsta palud, sööd seda, mis maitseb. Kas ka koolis süüakse riis alati ära? Ja hambapesu. Neil on siis kõigil hambahari kaasas. Kas sa söögi eest pead maksma? Söömine nii paljudele korraga on hästi organiseeritud.

    Klass on tõesti suur, paljud kannavad prille ja soengud on sarnased. Mõnedel on sviiter seljas, mis tundub mugavam. Mis raamat sul pingil on ja kas sul on kindel pinginaaber? Motiveerivad laused pole korea keeles??

    Mulle tundub, et koolimaja on päris mõnus. Kahju, et pole kunsti ja muusikatunde. Kas oled oma lemmikmuusikuid telekast näinud?

    Küllap tabletid aitavad ja loodetavasti ei pakuta sulle palju seda riisijooki. Korea keele tunniks saad terveks.

    Parane! Tsauki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Söögivahetund on 50 minutit, võibolla need jagajad olid ehmunud. Oleneb inimesest, aga lapsed ise vinguvad, et see on nii rõve toit, nii et harva süüakse kõik ära. Söögi eest ma veel ei ole pidanud vist maksma, söömine on vist klasside kaupa, esimene, teine ja kolmas, sest me ei saa kohe sööma, peame natuke ootama. Mul on pinginaaber, see nädal ja eelmine nädal oli erinev, sest kohti muudeti. Lause pole korea keeles. Telekast olen näinud igasuguseid.
      Aitäh!

      Delete
  3. Mina vaevlen ka praegu nõmeda kurguvalu käes, ehkki laiuskraadid hoopis teised. Päris huvitav, kas Euroopa ja Aasia viiruste andmebaasis leidub rohkem erinevusi või sarnasusi.

    Meil siin räägitakse sellest, et Põhja-Korea armee kuulutas 1953. aastal Korea sõja lõpetanud vaherahuleppe kehtetuks. Samuti katkestas Põhja-Korea telefoni otseliini Lõuna-Koreaga (Hädaolukordadeks mõeldud sideliin kahepoolseks suhtlemiseks riikide vahel.) Muidu kõlaks see ju natuke hirmutavaltki, aga seda vaherahulepet on ennegi korduvalt tühistatud. Mingit tegevust peab ju ka neil seal Põhja-Koreas olema. Facebook ja muu selline pole nagunii lubatud.

    ReplyDelete
  4. Telekas just hakkasid uudised ja näitas, kuidas mingeid pomme või asju katsetati, õnneks või kahjuks ei saanud ma täpselt aru, mis või kes, aga koreakad olid.

    ReplyDelete