Saturday, March 23, 2013

GYEONGBOKGUNG PALACE

Täna käisime ema ja isa peale korea keelt Gyeongbokgung Palace's. Meeletult pilte.

 Esimene pilt Seoulis.
 Suurlinn
 Esimene värav
 Minu jaoks mäed olid lahedamad, kui see palace.
 Väravavalvurid


 Hinnakiri, kui keegi soovib



 Uhked nikerdused



 Muidugi peaks ise siia tulema, et seda kõike kogeda.

 Laed on uhked
 Selline tervitab teid
 Vanemad

 Päikesekell



 Katustel olid mingid elukad
 Uksed tehakse lahti ja pannakse üles rippuma.





 Korstnad

 Presidendi maja
 Korsten

 Mingid grupid olid, kes õppisid, ilmselt koolist või lasteaiast.


 Minust ka üks pilt.



 Homset tseremooniat harjutati.


 Mul tuli Kristi igatsus, sest suvel käisime me loomaaias lihtsalt suhkruvati pärast.
 Korea tähed
 Käisime muuseumis

 Turtle ship

 Disain korea tähtedest:



 Pingid korea tähtedest:


 Korea tähestik on väga läbimõeldud, tähed on tehtud selle järgi, kuidas õhk suus liigub

 Kolm põhilist sümbolit, millega on tähed moodustatud







 Pingid/klotsid, kus oli igal postil erinev täht peal.

Eile rääkisime treeneriga, nii et järgmisest nädalast ma peaks lõpuks trenni ka saama!
Ja andke oma aadressid, kes kaarte soovivad, sest täna ma lõpuks sain teada, kus on postkontor.

Triine

3 comments:

  1. Natuke meenutab Bejingi keelatud linna, seal pole küll mägesid näha.

    ReplyDelete
  2. See loss on küll vaatamist väärt! Neid pilte tuleb mitu korda vaadata ja iga kord leiab midagi uut! Tohutu suur ja värviline!

    Tore, et sul oli huvitav päev - vahelduseks rutiinsele koolielule. Nüüd ootame siis ära selle, kuidas trennis minema hakkab. Seal kohtad ehk teisi vahetusõpilasi ka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei kohta, sest Taekwondo trennid on siin igal nurgal ja ükski vahetusõpilane ei ela mulle nii lähedal.

      Delete