Monday, March 4, 2013

Esimene koolipäev!!

Isa viis mind autoga kooli ja saatis siis õpetajatetuppa, kus ma sain oma homeroom teacher'i, kes oskab inglise keelt. Läksime siis koduklassi, kus ma pidin end tutvustama klassi ees, mis ei olnud üldse jube võrreldes kõige muuga sel hetkel. Kõik plaksutasid ja siis õpetaja jagas meile kohad. Midagi räägiti ja siis me pidime minema õue staadionile, kus tervitati keskkooli esimese klassi õpilasi, see kestis vist umbes 1h, jube külm oli. Vahetusjalanõud vahetatakse ukse ees, enne kui sisse minnakse ja joped on enamustel seljas, sest koolis on tohutult külm, muidu joped on seal, kuhu ise paned, garderoobi ei ole. Õpetajad olid kõik lahedad, eriti meeldis mulle üks õpetaja, aine oli bioloogia, ime, aga ta meenutas mulle millegi pärast prantslannat ja siis mul tuli selline tunne, et ma olen reisil, mitte koolis ja tema kogu aeg vaatas mulle otsa ja hakkas naerma, sest ilmselt mul oli nii loll nägu peas, midagi aru ei saanud, tal oli minust kahju. Koolipäeva alguses olin ma Triina ja Soomest, sest keegi Eestit ei teadnud, aga päeva lõpuks nad said aru, et Triine ja Soome naaberriigist. Kuigi minu nimega oli tõsiseid raskusi, aga öeldi, et mul on ilus nimi ja ilusad silmad :) Klassikaaslased on kõik väga toredad, kes vähegi inglise keelt oskasid, tulid kohe rääkima ja nad on väga lähedased, isegi mind võeti juba käevangu, et ma ära ei kaoks. Koolilõuna oli täitsa hea. Koolis klassi ei vahetata, vaid õpetaja vahetub, enamus ainetest ma midagi aru ei saanud muidugi ja paljud õpetajad olid mures minu pärast, aga inglise keele õpetaja oli hästi tore ja ma olen kõige kõrgemas-paremas inglise keele klassis, hah, seda pole vist enne juhtunud ja taseme testimiseks anti meile lehed, kus küsimused olid umbes ''Mis su nimi on?'' ''Oled sa olnud riigis, kus räägitakse inglise keelt?'' jne. Koolitreppidel on julgustavad laused, nt ''Armasta nagu sa poleks kunagi haiget saanud'' jne, päris koomiline. 11 kuud puhast naermist! Pilke püüdsin ma palju, aga enamasti ei julgetud või ei osatud rääkima tulla, nii et öeldi lihtsalt ''HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!'' mis oli väga armas. Mulle tundub, et minu koolis või vähemalt klassis, ei ole kõige korralikumad õpilased, sest paljud olid meigitud ja küüned lakitud ja juuksed värvitud ning enamus tundides terve klass magas, nii et nad ehmatasid, kui neid üles aeti. Kui ma õigesti aru sain, siis esmaspäev, teisipäev, neljapäev, reede on mul 7 tundi ehk lõpeb 16,30 ja kolmapäev 4 tundi, aga millalgi peaks hakkama mul korea keele klassid ja trenn, nii et varsti enam vabaaega pole. 1 tund kestab 50 minutit ja vahetund 10 minutit.
Küsimusi esitage ikka!!

Mina koolivormis ja taga minu paremal käel on mu toa uks, taga on välisuks, vasakul suurtuba ja ees paremal köök.

Triine

6 comments:

  1. koolivorm pole ju nii hull :D
    võibolla vest on natuke... ebaatraktiivne aga seelik on armas :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mulle isiklikult ei meeldi pruun värv, aga tuleb positiivne olla! :D

      Delete
  2. Tsauki ilusate silmadega Korea koolitüdruk! Esimese koolipäeva postitus oli väga oodatud ja huvitav! Koolivorm voodil ei olnud eriti ilus, aga sinu seljas pole tal viga midagi. Mulle päris meeldib. Inglismaal oli koolivorm ka midagi sellist. Mõnus, et klassikaaslased su omaks võtsid ja et sa ikka aru said, mis tund on ja et sa end hästi tundsid. Kui need teised meigitud tüdrukud magasid, siis polnud neil ka palju aimu sellest, mis toimus. Koduseks õppimiseks jääb sulle ainult korea keel, kui tunnid algavad ja ka inglise keel.
    Mis mul nüüd viga? Võin palju küsimusi esitada. Kui palju õpilasi klassis on ja kas on ainult tüdrukute klass? Kas homeroom on mugav? Kahju, et külm. Kas pingis istutakse üksi? Kas kodutee leidsid lihtsalt? Sõitsid metrooga?
    Kõik on läinud hästi. Esimene nädal oli sisseelamiseks ja nüüd algab kool peale. Ees on palju huvitavat, omapärast ja koomilist!
    K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, jah. Õpilasi on umbes 30, ja poisse-tüdrukuid pooleks, pingid on paaris, homeroom on tavaline klassiruum ja kodutee oli lihtne, 2 peatust metrooga.
      Aitäh! :)

      Delete
  3. HAHAHAHHAHAAAAAA! Me võime ilmselt igast asju sinna kooli vedada, kuidas endal soovi on.. sest keegi küll nendest reeglitest kinni ei pea, millest YFU rääkis. Täna juba räägiti rohkem ja kallistati isegi ja öeldi ''I love you'' :'D ma olen õiges kohas ;)

    ReplyDelete
  4. No meil oli ka täna 4 tundi, aga pidime 6 tundi passima jne, aga muidu noored jäävad noorteks, nad ei pea väga reeglitest kinni ja keegi ei tee ka midagi, õpetajad rohkem nagu sõbrad, kellega kasutatakse viisakat kõneviisi lihtsalt.

    ReplyDelete