Saturday, March 9, 2013

Esimene korea keele tund

Koolis midagi väga erilist toimunud pole, seega pole kirjutanud siia, aga täna käisin esimeses korea keele tunnis ja kolme teise vahetusõpilasega linnas.
Koolis endiselt kõik on väga sõbralikud ja hoolivad, jagavad minuga kõiki komme jne ja ma pean vastu võtma. Tahavad mulle kogu aeg korea keelt õpetada ja siis näitavad pinali peale ja ütlevad, kuidas see korea keeles on. Õpetaja küll saatis koju kirja, et Triine on koolis üksi ja tahab loomaaeda minna, aga mina ei nõustu sellega, et ma üksi olen, sest võimalus, et ma peaks lõunat üksi sööma, on olematu, kogu aeg keegi tuleb ja ütleb, et lähme sööma. Tüütud on nad siiani, harjumatu. Meil on koolis ka üks häiretega poiss, kes tahab kõigi pealaele musi teha, see oli päris koomiline, sest kõik mu ''sõbrannad'' kaitsesid mind. Koolivorm on üpris ebamugav, ma ei tea, kuidas nemad sellega kogu aeg ringi jooksevad. Reedel oli meil esimene kehalise tund, kus me tegime midagi ehk mängisime sulgpalli. Nende koolivormi alla käivad ka kehalise riided (mida mul ei ole), nii et nad on kõik ühesugused. Riideid vahetavad nad klassis ehk nad võtavad seeliku ära, panevad püksid ja siis pintsaku võtavad ära, aga pluus jääb samas ja lips jääb ka ette. Hambaid pesevad peale igat söögikorda, aga peale kehalist ennast ei pese. Kehalise õpetaja on väidetavalt ilus mees ehk kui ta kooli peal ringi kõnnib, siis tüdrukute kari karjub ''Uuuuuuu'' ja saadab õhusuudlusi nagu filmides. Õpilased kallistavad õpetajaid koridorides ja kõik on väga sõbralikud ja lähedased.
Täna siis käisin korea keele tunnis. Peale tundi tuli välja, et see on mõeldud abielus naistele, kes on siin juba elanud ja oskavad natuke rääkida, nii et mul oli suhteliselt raske ja mina + kolm teist õpilast YFUst oleme õpilased, mida õpetaja ei teadnud ning 10 minutit enne tunni lõppu alles teada sai, siis vabandas ja naeris.
Aga peale seda läksime sööma ja siis me plaanisime kinno minna, aga esimese filmin oli 2h aega, seega me läksime lihtsalt linna ja uurisime elu.
 Käisime burgerit söömas. Vasakult: Sarah Saksamaalt, Leonie Saksamaalt ja Sarah Kanadast.
 Vasakul on Lotte Department Store ehk pilt minu kodu poole, 15 minuti kaugusel umbes.
 Paris Baguette on siin igal nurgal, seega eile tegin endale kingi :D
 Tänav, ülekäigurada.



 See on Lotte seest, emme soovis näha.


 Palju korruseid..
 Ja ka selline oli seal. Sugulased peaksid aru saama.
 Jalanõud! Palju ja ilusad!
 Kõrgemaks läheb..

 Kino.
 Palju korruseid.

 Kinokava.


 Telefoni ümbriseid on ka igal nurgal ja igas variandis.



 Tahtsime ühist pilti teha. Nalja sai palju.
 Mina, Sarah Kanadast, Leonie, Sarah Saksast.
 Pidi pilti tegema.


 Mingi kuju.
 Issile.











 Sellised olid akvaariumis restorani ees ja siis sealt püüti neid ja siis tehti toiduks :)








 Käisime kuskil keldris, otsisime karaoket.
 Zoo Coffee!!

 Smuutit valmistati, siis anti selline ufo.
 Leonie, Sarah S ja Sarah K
 Minu kodu :) kui täpne olla siis see, mis paremal pool on ja küljega paistab.

 Minu kodutänav, mis ei ole nii ilus.

 See on 8-realine tee.



 Selline oli õhtusöök, esimest korda maas.
 Korteris grillisid.



Triine

7 comments:

  1. Mulle see keka õps küll ei meeldi ja kui ma õigesti aru sain, siis järgmine nv Gangnamisse šhoppama :) be jealouss

    ReplyDelete
  2. Ei noh, paistab põnev. Ja kannan ette, et sugulased said määratud pildist aru küll. Kas siis uue "õega" on ka õelikud suhted ja pealaele musitamised?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uus õde ei ela siin, ainult nädalavahetustel on siin, muidu elab ühiselamus. Aga nii palju saame hästi läbi küll, kuigi päris ei musita veel.

      Delete
  3. Palju huvitavaid pilte! Kas teed fotoka või mobiiliga? Tahtsingi su kodumaja pilti küsida, aga nüüd juba nägin. Palju kõrghooneid ja inglisekeelseid silte on ikka ka. Huvitav oli see madalam maja, mis oli üleni koreakeelseid silte täis! Väga kirju, palju erksaid värve! LOTTE on kallima kaubamaja moodi.Riietus on nii erinev, mõni on särgiväel ja mõnel päris paks jope seljas. Igatahes 16 külmakraadi ja rohkelt lund seal pole nagu meil siin on.
    Esimene koolinädal on möödas. Kirjeldus on päris naljakas. See, kuidas nad käituvad ja riietuvad. Lipsudega kehalise tund on küll koomiline! Sul on hea, saad koolis kõik kommid ära maitsta ja kui ise ostad, siis on kindla peale minek. Ostad seda, mis maitses. Mis see lõunasöök koolis endast kujutab? Kas toit on valmis pandud ja võtate ise kusagilt? Millega sa siis sööd, kas pulkadega? Teiste vahetusõpilastega räägite omavahel inglise keeles? Kus Korea keele tunnid toimuvad? Sain aru, et mitte koolis. Kas õpetaja meeldib?
    Kas vanem õde tuleb nädalavahetuseks koju? Ta on õhtusöögil. Isegi grillvorstid on taldrikul! Kas "vanemad" on ikka endiselt mõnusad? Te pidite üksteisest kuidagi aru saama, muidu sa ei teaks, mida õpetaja kirjutas.
    Ehk teete perega nädalavahetusel ka midagi huvitavat! Tsauki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pilte teen fotokaga, üksikud mobiiliga, aga need ei ole blogis. LOTTE on nagu meie Stockmann, ma arvan. Sooja oli siin 24 ja päikse käes oli väga palav. Lõunasöögist ma üritan pilti teha järgmine nädal! Siis räägin pikemalt. Söön pulkadega, sain isegi kiita ja oskan nendega juba ''lõigata'' ehk siis nad löövad need liha tükki sisse ja tirivad selle pooleks. Vahetusõpilastega räägime inglise keeles jah, harva ka saksa keeles nendega, kes Saksamaalt. Korea keele tunnid toimuvad kuskil perekonnakeskuses vms, lähedal kodule, aga siin ongi kõik lähedal. Õpetaja kohta ei oska veel midagi öelda väga, sest ta ootas, et me oskaks rohkem korea keelt, nii et ta oli suhteliselt üllatunud. Vanem õde vist käib ja nädalavahetustel kodus, kuigi praegu esimene nädalavahetus alles, võibolla on oma ''graafik''et üle nädala vms. Vanematest on raske aru saada, nad on mõistlikud ja ei palu mul süüa asju, mis ei maitse jne, aga samas nad tahavad, et ma nendega rohkem räägiks, aga ise ei saa aru, mis mina räägin ega oska vastata väga.

      Delete
  4. rööövi poodi ja too mulle riideid...niiiiiikenad riiided ja jalatsid xpxppx

    ReplyDelete