Saturday, March 2, 2013

Nädalake oldud

Suurt midagi eile-täna ei õppinud. Eile sõitsime autoga 3h suure õe ülikoolini ja 3h tagasi, mu suur õde kolis ühikasse, seega ma olen nüüd ainuke laps peres. Autoga sõites on isal, vahel ka emal, ainult turvavöö, mulle öeldi nono, kui hakkasin panema endale.
Täna käisin kooli vaatamas, saan metrooga koolis hakata käima! Kuigi pean ainult 2 peatust sõitma ehk midagi rasket ei ole.
 Siin on šokolaadid, mis nad mulle ostsid ja koolivormi lips on ka peale jäänud.
 See on see silt, millega mind tervitati.
 Selliseid nad söövad peaaegu iga õhtu.
 Minu telefon - SKY Vega IM-A770K
 Ja minu kool!





Mu kooli ees oli selline jalka väljak ja appa.
Kool väga suur ei tundunud, ilmselt olen Viimsi Kooliga harjunud.


Minu koolivorm! Selga on seda jube tüütu panna, nii et äkki homme, kui ma Pean selle selga panema, teen pildi ka.

Triine

4 comments:

  1. Kas šokolaad oli hea?
    Iga kord, kui ma koju tulen, vaatan kohe, kas sinult uudiseid on. "Welcome" plakat oli mõnus, nad olid sinu peale mõelnud. See on su vanema õe tehtud?? Tundub, et koolivorm sulle ei meeldi ja see teeb tuju halvaks. On jah, selline ebapraktiline, aga öeldakse, et "when in Rome, do as Romans do" ja sama soome keeles "maassa maan tavalla". See on ju ainult kooliskäimiseks ja kui see neil selline on, mis teha. Sina oled riietega osav, küllap kannad ka selle välja! Hiljem ostad endale sealt midagi huvitavat. Tähtsam on nüüd see, kuidas sulle koolis meeldima hakkab. Algul on kõik segane, sest ei saa eriti millestki aru. Harjumine võtab aega.
    Kas sa ostsid selle telefoni või on see renditud selleks ajaks, kui seal oled? Kas umma käib tööl ka või teeb teile ainult kogu aeg süüa? Kui toitudega harjud, saad juba valida, mida sööd ja mida ei söö. Mingi liha ja salat olid ju head ka. Kool tundub pildi järgi normaalne, oleks nagu orus. Isegi lilled juba õitsevad kooli ees potis! Meil oli eile veel kõva lumesadu. Kas see USA õde käib ka selles koolis?
    Head esimest koolipäeva! Kirjuta ikka, kui aega jääb!
    Kommikas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šokolaad oli, on hea. :D Koolivorm ei meeldi, aga kannatan ära, nii hull ka ei ole, ma olin ju valmis selleks siiski. Telefon on renditud mingi lepinguga ja umma on telemarketer ehk käib küll tööl, aga süüa teeb siiski kogu aeg, hetkel olengi üksi kodus. USA õde ei käi selles koolis. Ja ma kirjutan kohe järgmise postituse esimesest koolipäevast!

      Delete
  2. Koolivorm on tõesti ontlik, nagu "Tuulepealsest maast" välja astunud. Aga eks meilgi olid omal ajal ruudulised seelikud (ainult sinise-punasega). Volditud pealegi.

    Publik ootab huviga esimese koolipäeva muljeid.

    ReplyDelete