Tuesday, March 26, 2013

TAEKWONDO

Eile oli esimene trenn ehk ma lihtsalt vaatasin ja sain kostüümi. Täna oli õige trenn. Alguses oli meeletu segadus, sest mu trenn peaks hakkama 8, aga minu isa ütles mulle 6.30 ehk ma olin liiga vara kohal ja nüüd ma ei teagi, mis on õige.
Alguses paluti mul hüppenööridega hüpata, siis tuli õige treener ja näitas, et ma ei teeks seda, siis tegime jooksmisharjutusi, venitasime, tegime lööke jalgadega vastu mingit musta asja, mis oli treeneri käes. Treener sai aru, et ma ei veni just kõige paremini.. Tal on ka abiline seal, nii et ta palus abilisel teistega harjutusi teha ja kutsus minu kõrvale, siis me venitasime ja ta õpetas mulle lööke ning korea keelseid väljendeid, sest ma pean karjuma või lugema numbreid löökide ajal. Siis tegime hüppenööridega harjutusi, aga pool tundi läks sellele, et nad kolmekesi üritasid mulle selgeks teha, mida nad mulle öelda tahavad. Treener soovib mulle detsembriks musta vööd, eks me näe, kui kõikvõimas ma olen. Teised õpilased on noored, seega neil oli väga huvitav mind näha ja omavahel rääkida.
AGA SEE TRENN OLI KÕIGE LAHEDAM KOGEMUS, MIS MUL SIIANI OLNUD ON!

Siin olen mina kostüümis.

Muidu on olnud üsna tavaline kõik, üks päev tuli mulle vastu üks ''valge'' inimene ja naeratas ning noogutas nagu oleks tuttav, päris naljakas oli.
Ja eile käisin ka bioloogia õpetaja klassis, pidin kaardil Eestile ringi ümber tegema ja oma nime kirjutama ja siis ta palus oma õpilastel end tutvustada, aga nad pelgasid pisut, väga tore oli.
Mis siis veel.. Neil ei ole nuge ehk nad lõikavad kõike kääride või pulkadega ja määrdeid määrivad lusikatega.

Triine

4 comments:

  1. Kas need kolm inimest suutsid sulle lõpuks selgeks teha, mida nad öelda tahtsid? Taekwondo on mulle võõras värk, aga katsun sellest midagi lugeda. Tean, et meie abilinnapea Korobeinik on selles asjas kibe käsi, käib võistlustel ja tulemused pole mitte halvad.
    Sina kostüümis oled vahva. Kas trenni eest pead ise maksma? Juuksed on sul päris pikaks kasvanud. Hea, et nüüd on midagi, mis sulle meeldib!

    Meil on homme see tähtis päev, et praegune käesolev Eesti iseseisvus on kestnud kauem (7890 päeva) kui I iseseisvus (1918 - 1940). Sellest räägitakse palju. Ja teine tähtis uudis on see, et Andrus Veerpalu dopingulahing lõppes Andrusele positiivselt.

    Võib-olla kohtad kunagi ka "valget" inimest, kes eestlaseks osutub. Küllap on seal neidki!
    Tegutse!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks nad suutsid jah, näitasid ette ja ma tegin järgi. Ikka mina maksan, kes siis veel..
      Minuni isegi jõudsid jah uudised Andrusest, aga aitäh! :)
      Tegutsen!

      Delete
  2. Või et must vöö detsembriks. No meie usume küll, et oled kõikvõimas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur tänu! Eks usk ongi kõik tähtsam :)

      Delete