Friday, March 22, 2013

Kuu aega

Täna kuu aega tagasi hakkasin ma siia tulema.
See nädal on ainult kool olnud, seega midagi erilist ei ole kirjutada. Homme peale korea keelt peaksime me perega Seouli minema, vaatama vaatamisväärsusi, siis ehk tuleb pikk ja huvitav postitus.
Klassikaaslased on endiselt tüütud, aga ma hakkan juba nägema nende iseloomu ja eristan neid teistest koolikaaslastest. Põhiline lause, mis nad oskavad inglise keels on vist ''I love you'' sest seda nad ütlevad mulle kogu aeg. Kolmapäeval mängisime kehalises rahvastepalli ja klassivend viskas mind välja ja karjus siis ''Sorry, I love you'' ja neljapäev ta istus bioloogias minu kõrval ja teatas mulle, et tema seda ainet ei õpi ja andis oma õpiku mulle. Õpikus oli üks naine, mille peale ta ütles, et aine ei meeldi, aga see naine küll meeldib. Mu klassis on kaks tüdrukut, kellega ma muidu ei suhtle, aga kehalistes oleme alati koos ja täna mängisime ka sulgpalli ja see on nii naljakas. Ma poleks kunagi uskunud, et ma seda ütlen, aga bioloogia ja kehaline on mu lemmiktunnid. Ja bioloogia õpetaja on meeletult armas, üks päev ta tuli peale tundi minu juurde ja ütles, et tahab, et ma läheks ta klassi, et tal on seal maailmakaart, siis ma saan näidata, kus mu riik asub ja siis tegi mulle pai. Siin tavaliselt sellist hellust pole, kas minnakse ringiga mööda või kallistatakse ahistavalt.
Täna matemaatika õpetaja andis mulle mingi õpiku, kus on mingid tekstid ja siis pead aru saama, millest räägitakse, et mul ei oleks igav matemaatika tundides.
Ja koolis on vetsud lihtsalt augud põrandates, ei ole wc-potti.
Väike märguanne lihtsalt endast.

Triine

5 comments:

  1. Tore, et märku andsid! Jah, üks kuu on möödas ja kevad on saabunud.
    Mina käin sellel nädalal tutvumas Kiek in de Köki torniga ja võib-olla võetakse mind sinna tööle.
    Eile kohtasin üht noort tudengit, kes osutus vahetusõpilaseks/üliõpilaseks Helsingis Lõuna-Koreast. Oli väga sümpaatne, rääkis inglise keelt arusaadavalt. Ta oli tulnud päevaks Helsingist Tallinnaga tutvuma. Rääkisin talle põhjalikult meie linnast jne, see huvitas teda väga. Ütlesin ka seda, et sina oled vahetusõpilasena Lõuna-Koreas. Ta ütles, et nende haridussüsteem püüab matkida Euroopa ja Ameerika koolisüsteeme ja et keskkool lõpeb G3-ga. Sina olid G2.
    Kas bioloogiaõpetaja kaardil oli ikka Eesti peal?
    Head Seouli päeva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilusat kevadet!
      Väga huvitav!
      Ma ei käinud veel bioloogia õpetaja klassis, aga ma usun, et ikka on.

      Delete
  2. Vetsusüsteem on küll naljakas. Kas siis hich-tech saja süsteemiga portselanist iludus, kust on raske leida loputusnuppu, või auk põrandas. Linnahallis olid muidugi ka alles hiljaaegu sellised.
    Loodetavasti ei pea õpilased olema vetsus korrapidajad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vetsud on tõesti ühest äärmusest teise. Korrapidamisest ma suurt midagi ei tea, sest minul pole siiani midagi palutud teha, teised peavad küll klassi koristama ja hommikul uksi valvama, sest peauksest võivad hommikuti ainult õpetajad käia.

      Delete
    2. Tytreke, kallis, kust siis sina kooli pääsed, akendest hahhhaa, see oli preagu hea nali :D

      Delete